⚡️ Tydzień taniej dostawy - tylko 9 zł, albo za darmo powyżej 300 zł ⚡️

Dostawa i zwroty

Dostawa
  • Dostawa gratis

    Przy każdym zakupie powyżej 300 zł dostawa jest darmowa.

  • Sposób dostawy

    Kurier
    Koszt dostawy podany przy składaniu zamówienia (w zależności czy DPD czy Inpost Kurier).
    Czas dostawy standardowo na drugi dzień roboczy po nadaniu paczki, w godzinach pracy kuriera.
    Miejsce dostawy: do domu, do pracy, gdziekolwiek.

    Paczkomat
    Koszt dostawy podany przy składaniu zamówienia (w zależności czy DPD Pickup czy Inpost Paczkomaty).
    Czas dostawy standardowo na drugi dzień roboczy po nadaniu paczki, w godzinach pracy kuriera.
    Czas odbioru w zależności od godzin otwarcia wybranego Paczkomatu.
    Miejsce odbioru w zależności od wybranego punktu.

  • Czas dostawy

    Czas dostawy zależy od godziny złożenia zamówienia oraz od wybranej metody płatności:

    Zamówienie złożone do 12:00 w dzień roboczy - wysyłka w ten sam dzień
    Zamówienie złożone po 12:00 w dzień roboczy - wysyłka na następny dzień roboczy
    Zamówienie złożone w święta, weekendy - wysyłka w pierwszy dzień roboczy po tym dniu
    * Towar dostepny w magazynie.
    ** Uwaga: płacąc przelewem bankowym, decydujący jest czas zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Zwrot i reklamacja
  • Jak zwrócić towar?

    Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jego odebrania.
    Towar powinien być zwrócony kompletny, nieuszkodzony i nieznoszony. W przypadku zwrotu produktu nie spełniającego tych zasad wartość zwrotu będzie pomniejszona o oszacowaną szkodę.
    Zwrot towaru następuje na koszt kupującego.
    W przypadku zwrotu całego zamówienia zwracamy również pierwotny koszt przesyłki zamówienia, o ile nie była ona darmowa.

    W celu zwrotu towaru napisz do nas na adres kontakt@jezdzebolubie.pl, podając numer zamówienia oraz co zwracasz, możesz podać przyczynę zwrotu.
    Poczekaj na naszą odpowiedź, po czym napisz na zwracanej paczce kod który otrzymasz.
    Paczka może zostać wysłana przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:

    Modnet Radosław Zawartko
    ul. Wilejki 2
    71-215 Szczecin

  • Jak postępować w przypadku reklamacji towaru?

    Towar objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdy Klient może zareklamować produkt z powodu jego jakości i funkcjonalności.

    W celu złożenia reklamacji napisz do nas na adres kontakt@jezdzebolubie.pl, opisując jak najdokładniej napotkany problem oraz dane transakcji (m.in. numer zamówienia).
    Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce z wysyłanym towarem.
    Paczka może zostać wysłana przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:

    Modnet Radosław Zawartko
    ul. Wilejki 2
    71-215 Szczecin

    Po dokładnym sprawdzeniu towaru, zostaniesz poinformowany o jego przebiegu drogą emailową. Roszczenie, w tym usunięcie błędu, zostanie rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty odebrania przesyłki w magazynie końcowym.
    Koszty wysłania nowego produktu oraz koszty poniesione na wysyłkę reklamowanego towaru, zostaną w pełni opłacone przez sprzedającego, jeżeli roszczenie jest uzasadnione.